PROMOCJE
TROPEA KORONA TIARA DIADEM TURKUS SREBRO
TROPEA KORONA TIARA DIADEM TURKUS SREBRO
450,00 zł 390,00 zł
szt.
BESTSELLERY
ANIRA GOLD
ANIRA GOLD
320,00 zł
szt.
KOLCZYKI DŁUGIE AŻUROWE PIĘKNE
KOLCZYKI DŁUGIE AŻUROWE PIĘKNE
89,00 zł
szt.
KOLCZYKI Z KRYSZTAŁKAMI ZŁOTE
KOLCZYKI Z KRYSZTAŁKAMI ZŁOTE
79,00 zł
szt.
MIRELL TIARA, DIADEM, KORONA, TURKUSOWA
MIRELL TIARA, DIADEM, KORONA, TURKUSOWA
790,00 zł
szt.
 
Zwroty i reklamacje

 

Czas na zwrot 14 dni.
Zerwanie plomby gwarancyjnej powoduje zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy i zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta skutkować będzie potrąceniem 45% wartości zamówienia tytułem odszkodowania. 
 
 
 Zwracany przez Konsumenta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Towar zwracany w oryginalnym opakowaniu z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz nie może posiadać uszkodzeń mechanicznych. W przypadku stwierdzenia powyższych uchybień, zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu.
 
Należy dołączyć oświadczenie odstapienia umowy kupna na odległość .
 
Zgodnie z treścia artykułu 38 § 1, § 3, § 11 ustawy o prawach konsumenta.
Biżuteria wykonywana na zamówienie nie podlega zwrotowi. Zwrot możliwy tylko w przypadku gdy otrzymana biżuteria jest niezgodna z oferowanym produktem.
 
W przypadku wprowadzenia jakichkolwiek zmian do biżuterii na prośbę klienta nie podlega ona zwrotowi.
 
 Koszt odesłania towaru ponosi kupujacy. 

 

Zwrotu towaru zawierającego ozdobne pudełko, odliczona zostanie  jego równowartość tj. 10 zł. 

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w transporcie należy spisać protokołu szkody w obecności kuriera/listonosza/pracownika punktu odbioru przesyłek lub poczty polskiej.

Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

 

W przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej klient jest zobowiązany do zapłaty poniesionych kosztów tj. koszt wysyłki + koszt wysyłki zwrotnej.

 

 Prawo zwrotu nie przysługuje kupującym którzy poprosili o dokument sprzedaży w postaci faktury VAT wraz z numer NIP.

 

Reklamacji nie podlagają uszkodzenia mechaniczne biżuterii wynikające z jej użytkowania.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl